گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

مجموعه گوسفند زنده پیام با هدف عرضه گوسفند زنده، دام زنده، گوساله و گاو زنده در سراسر ایران در سال 1390 راه اندازی گردید.

برای دریافت خدمات ما به صورت 24 ساعته کافیست تنها با شماره های اعلام شده از طرف ما تماس گرفته و درخواست دام خود را ثبت نمایید. شماره همراه 09122005029 برای خدمات رسانی 24ساعته

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده و مشکلات آن

امروزه کشور با توجه به مشکلات سیاسی و مشکلات طبیعی، دچار بحران های متعددی از جمله بحران گوشت گوسفند شده است. در این مقاله ضمن معرفی شرکت خود، تلاش خواهیم کرد اطلاعات مناسبی را در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم. شرکت ما این افتخار را دارد که گوسفند زنده را در هر کجای شهر در اختیار شما قرار دهد. با یک تماس گوسفند زنده و دام زنده را همراه با قصاب  با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

همچنین به اطلاع مشتریان عزیز میرساند در سال 1398 قیمت گوسفند زنده حداقل 45000 و حداکثر 47000 تومان می باشد. البته از اوایل سال 1397 شاهد جهش قیمت گوسفند بودیم. متأسفانه به علت شرایط اقتصادی و مشکلات پیش آمده صنعت دامداری روزهای خوبی را سپری نمی کند. از یک طرف قیمت کلی نهاده های دامی افزایش یافته است و از طرف دیگر باندهای مختلف در نکات مختلف کشور اقدام به قاچاق گوسفند زنده به کشورهای مختلف و همچنین حاشیه خلیج فارس می کنند. ما هم از شرایط فعلی به شدت ناراضی هستیم.

گروه ما آماده خدمت رسانی و فروش گوسفند زنده و دام زنده در هر ماه از سال برای شما عزیزان است و امیدواریم با تولید دام در این فصل قیمت کلی محصولات مناسب شده و کاهش پیدا کند.

 

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • گوسفند زنده پیام

گوسفند زنده آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی