گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

مجموعه گوسفند زنده پیام با هدف عرضه گوسفند زنده، دام زنده، گوساله و گاو زنده در سراسر ایران در سال 1390 راه اندازی گردید.

برای دریافت خدمات ما به صورت 24 ساعته کافیست تنها با شماره های اعلام شده از طرف ما تماس گرفته و درخواست دام خود را ثبت نمایید. شماره همراه 09122005029 برای خدمات رسانی 24ساعته

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

خدمات دام زنده

معرفی خدمات دام زنده

شرکت ما افتخار دارد دام زنده مرغوبی را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد. فروش دام زنده بروز و فروش گوساله زنده در شهر شما یکی از بهترین و با کیفیت ترین خدماتی هستند که شرکت ما در این چند ساله برای  مشتریان عزیز ارائه داده است. داشتن دام زنده جوان و پر گوشت، با کیفیت و انرژی مناسب باعث شده تا مشتریان ما به طور پیوسته و همیشگی از خدمات ما استفاده کنند. تمام دام های ما جوان هستند و ما به مشتریان عزیز دام پیر نمی فروشیم. همچنین  علاوه بر فروش دام زنده و گوسفنده در شهر، برای رفاه مشتریان و مردم عزیزمان همراه با دام زنده قصاب ماهر و کاردان نیز به همراه دام ارسال می گردد تا مشکلات شما را رفع کند.تمام خدمات ما برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

شاید شما هم اولین سوالی که به ذهنتان برسد این است که قیمت دام زنده چند است؟ قبل از پاسخ دادن به این پرسش اجازه بدهید به برخی مسائل مهم اشاره کنیم. متاسفانه همانطور که در جریان اتفاقات اخیر هستید، به علت سیل‌ها و باران های پی در پی و زیان بار چند ماه اخیر، علاوه بر تخریب خانه ها و وسایل زندگی مردم عزیز و مشکلات فراوان، آسیب جدی و گسترده ای به دام زنده و گوسفنده زنده در مناطق سیل زده وارد شده است. البته فقط این نیست، علاوه بر از بین رفتن دام زنده و بسیاری از حیوانات دیگر، ماندن لاشه و جسد حیوانات در میان رسوبات سیل و در بین کوچه پس کوچه های مختلف، باعث خطرات جدی ای در آینده خواهد شد و حتی تأثیر مستقیمی بر روند رو به رشد قیمت دام زنده، گوسفند زنده و گوشت گوسفند خواهد داشت.

برای درک بهتر حساسیت موضوع بهتر است نگاهی به آمار تلفات که توسط دولت اعلام شده است بیاندازیم:

  • طبق گزارشات و خبرهای  مختلف و رسمی از خبرگزاری های معتبر، خسارت شدیدی به دام‌ زنده و گوسفند زنده وارد شده است که عمده آن در سیل استان گلستان رخ داده است. حدودا 15000 راس دام عشایر گرفتار سیل و تلف شدند و مناطق عشایری در سیل لرستان بیشترین آسیب را دیده است که باز این معضلی برای پرورش دام در آینده خواهد بود.
  • طبق آمار و گزارش های خبرگزاری های دیگر، 12000 راس و 1000 راس طیور و دام زنده در خوزستان و اطراف آن درگیر سیل شدند.
  • چند صد راس طیور و دام زنده درگیر سیل در دزفول شدند و دلیل آن تخریب دیواره محل نگهداری دام ها بوده است.
  • همچنین طبق  آمار  غیر رسمی، تلف شدن 2800 راس در استان کهگیلویه و بویر احمد گزارش شده است.

گزارشات فوق، ناشی از تلفات سنگین دام زنده می باشد. مطمئنأ در آینده نه چندان دور، این اتفاقات تأثیر بسیار زیادی بر قیمت دام زنده و قیمت گوسفند زنده خواهد داشت. شرکت ما در تلاش است بهترین و با کیفیت ترین دام زنده را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد. جهت خرید گوسفند زنده، می توانید با ما در تماس باشید.

تأثیر تلفات دام در اتفاقات اخیر بر روی قیمت دام زنده و گوشت

در حال حاضر در قیمت دام زنده و گوسفند زنده تغییرات زیادی پیش نیامده است، ولی  پیش بینی می‌شود با توجه به مشکلات اخیر و قاچاق دام زنده که به تازگی افزایش یافته و به شدن رواج پیدا کرده است، و تلف شدن رئوس مختلف و زیادی از دام ها، قیمت گوشت و دام زنده افزایش پیدا خواهد کرد چرا که هزینه های زیادی هم برای برطرف کردن خسارت های کشتارگاه های آسیب دیده و زمین های پرورش رئوس دام و گوسفند زنده باید پرداخته شود.

تأثیر تلفات دام بر روی آب

تلف شدن و از بین رفتن تعداد زیادی دام زنده و گوسفند در سیل چند ماه اخیر امسال و ماندن لاشه آن‌ها در بین رسوبات به جا مانده سیل در آینده نزدیک باعث میشه تمامی این میکروب ها وارد ساختار آب شهری مناطق سیل زده بشود. این اتفاق باعث به وجود آمدن بیماری های مختلف دامی در دام های زنده و بیماری میکروبی در انسان ها و مردم مناطق سیل زده خواهد شد. برای پیشگیری و درمان باید مسائل بهداشتی را تا حد امکان رعایت کرد و دقت بسیاری در تغذیه دام ها خصوصأ آب آن‌ها داشت.

مجموعه دامداری شرکت ما ، بزرگترین مرکز فروش دام زنده و گوسفند زنده با نازلترین و بهترین قیمت همراه با قصاب تحویل در محل می باشد و به صورت شبانه روزی درعرضه بهداشتی دام دامداران به تمام نقاط شهر تلاش می کند. همچنین تلاش می کند قدم های مثبت و مفیدی برای سلامت شهروندان و همچنین سالم و جدید بودن دام های زنده بردارد.

شرکت ما برای رضایت شما مشتریان تلاش کرده است با ارائه  ایده‌ای خلاقانه و مفید، تجارت الکترونیک این محصولات را برای شما فراهم کند. لذا ما  تصمیم به فروش آنلاین و تلفنی گوسفند زنده و دام زنده و گوساله با ذبح کاملأ اسلامی و بهداشتی برای همه مردم شهر در هر منطقه گرفته ایم. پس هم اکنون می توانید با اطمینان خاطر ، سفارش خود را به به صورت های مختلفی نظیر سایت و تلفنی ثبت نمایید.

شاید بپرسید که چرا باید به خرید گوسفند زنده و دام زنده از شرکت شما اقدام کنیم. دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند شما را به استفاده از خدمات شرکت ما ترغیب نماید :

* اطمینان از سلامت و تندرستی دام زنده و گوسفند زنده

*مناسب ترین و بهترین قیمت

*مدیریت و کار شبانه روزی شرکت ما در زمینه فروش دام زنده و گوسفند زنده. شما می توانید هر ساعت از شبانه روز اقدام به ثبت سفارش خود بکنید.

*نظارت زیر نظر اتحادیه دامداران

*تجربه ما در زمینه خرید و فروش دام زنده ، در عملکرد شرکت ما تأثیر مثبتی دارد. چرا که فعالیت در این زمینه نیازمند تجربه و تخصص است. چیزی که در شرکت ما وجود دارد.

با توجه به نکات گفته شده ، شما می توانید اقدام به تهیه دام زنده از شرکت ما بکنید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره در حوزه های مختلفی نظیر نژاد دام، کیفیت دام، مصارف دام و … داشته باشید، متخصصان ما در خدمت شما خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی