گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

گوسفند زنده | دام زنده

گوسفند زنده-دام زنده-گوسفند زنده تهران-قیمت گوسفند زنده-دام زنده تهران

مجموعه گوسفند زنده پیام با هدف عرضه گوسفند زنده، دام زنده، گوساله و گاو زنده در سراسر ایران در سال 1390 راه اندازی گردید.

برای دریافت خدمات ما به صورت 24 ساعته کافیست تنها با شماره های اعلام شده از طرف ما تماس گرفته و درخواست دام خود را ثبت نمایید. شماره همراه 09122005029 برای خدمات رسانی 24ساعته

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای خرید گوشت گوسفندی سالم ابتدا باید به رنگ گوشت توجه کنیم که بسته به سن و تولد حیوان فرق می‌کند. رنگ گوشت گوسفند جوان‌تر معمولا روشن‌تر از گوسفند مسن‌تر است. گوشت بره معمولا قرمز روشن است و رگه‌هایی از چربی که به سفیدی می‌زند دارد. اگر رنگ گوشت تیره شده و به رنگ های سبز، قهوه ای، خاکستری و سیاه تغییر کند یعنی فاسد شده است. و وجود لکه‌های سیاه، سفید و یا سبز بر روی گوشت از علائم فاسد بودن آن است.

سطح گوشت گوسفند باید بی‌ عیب و کاملا صاف به نظر آید. در ضمن مراقب باشید بافت گوشت نرم، لزج و سست نشده باشد، زیرا نشان دهنده فساد گوشت و ماندگی گوشت است. وقتی انگشتتان را روی گوشت فشار می‌دهید، نباید حالت اسفنجی داشته باشد. هرچه گوشت مرمری‌تر باشد، لذیذتر و دارای طعم بهتری خواهد بود. چنین گوشتی از گوشت‌های لاغر، خوش طعم تر هستند. زیرا چربی موجود در گوشت، خوراک را خوشمزه تر می‌کند. و گوشت گوسفندی نباید دارای ذرات خارجی، لکه های ناشی از ضربه یا قارچ زدگی و یا آثار سوختگی بر اثر انجماد باشد. لکه های ناشی از قارچ زدگی رنگی است و لکه های ناشی از انجماد سفید گچی تا خاکستری می باشند.

نکته ی دیگری که مهم است هنگام خرید گوشت گوسفندی توجه کنید به بسته بندی آن و تاریخ تولید و انقضا آن است، و نحوه بسته بندی آن خیلی مهم است، وقتی می‌بینید که گوشت در بسته بندی‌های فروشگاه، بسیار آبدار است، این گوشت بی‌کیفیت و فاسد است. بنابراین از خرید آن امتناع کنید. بسته بندی گوشت قرمز باید به گونه ای باشد که رنگ و ظاهر طبیعی گوشت را حفظ کرده و مانع از خشک شدن، تبخیر سطحی، فساد و آلودگی شود. گوشت بسته بندی شده باید طعم و بوی گوشت تازه را داشته باشد و فاقد خونابه و ذرات خارجی باشد. از گوشت نباید هیچ نوع بوی غیرطبیعی مانند ترشیدگی، تعفن و یا گندیدگی حس شود. این یعنی گوشت در حال فساد است.

همیشه باید به نگهداری گوشت‌، به ویژه در تابستان، توجه کنید. گوشت باید در دمای 7- درجه سلسیوس نگهداری شوند. در ضمن انجماد سریع و در فریزر با دمای زیر 18- درجه سانتیگراد، بهترین روش انجماد گوشت است. و مدت زمان مجاز برای نگهداری گوشت چرخ کرده در یخچال ۲ روز و در فریزر ۳ ماه است.

گوسفند زنده پیام

عرضه کننده با کیفیت ترین دام زنده و حداقل قیمت همراه با قصاب و باسکول در محل شما 09122005029, 09127125345

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی